Zapytanie numer 18/RPWM/2018 – Wybór wykonawcy przeprowadzenia zajęć teoretycznych (wykładów) podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego”.

Poniżej prezentujemy szczegóły opublikowanego w Bazie Konkurencyjności dnia 07.07.2018 postępowania ofertowego, dotyczącego wyboru wykonawcy przeprowadzenia zajęć teoretycznych (wykładów) podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego”.

Aktualizacja z 17.07.2018

Wynik postępowania – Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia ofert

Henryk Stróżyna
Ul. Kochanowskiego 52, 64-800 Chodzież
Data wpływu oferty: 13-07-2018 godz.9:15

Szczegóły postępowania – kliknij, aby przejść do szczegółów postępowania


Załączniki dotyczące postępowania (pliki do pobrania):

Zgodnie z opublikowanymi informacjami, termin składania ofert: 2018-07-16, godz.: 12.00 CEST

Postępowanie odbywa się w ramach trwającego projektu pt. „DREWNO – SUROWIEC DOSKONAŁY: Podniesienie kompetencji zawodowych osób dorosłych w sektorze leśnodrzewnym województwa warmińsko-mazurskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Uczestnicy szkolenia płacą tylko 10% wartości szkolenia. W szkoleniu mogą wziąć udział osoby dorosłe z województwa warmińsko-mazurskiego.

Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

07-07-2018

Termin składania ofert

16-07-2018

Numer ogłoszenia

1123805

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
Oferta musi zawierać:
• dane oferenta;
• proponowaną cenę (wynagrodzenie) netto i brutto do poniesienia przez Zamawiającego za wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia;
• podpis oferenta;
• wykaz wykonania – w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) przed upływem terminu składania ofert – co najmniej pięciokrotnie, usługi prowadzenia zajęć teoretycznych na kursach brakarskich o tematyce podobnej z przedmiotem zamówienia, o łącznym zakresie nie mniejszym niż 16 godzin zajęć.
• oświadczenie o posiadanym wykształceniu;
• kserokopia dyplomu/ świadectwa/ innego dokumentu wydanego przez uprawnioną instytucję, potwierdzające uzyskane wykształcenie, poświadczone za zgodność oryginałem przez Wykonawcę
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązania kapitałowego i osobowego (opisanego w warunkach udziału) względem Zamawiającego.Ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami należy przesłać do dnia 16 lipca 2018 r., do godz.: 12.00 CEST, za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie skanu, na adres mailowy: biuro@forestcc.pl, w temacie wpisując: „Przeprowadzenie zajęć teoretycznych (wykładów) podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego” – zapytanie numer 18/RPWM/2018. Nie otwierać do 16.07.2018 r. do godz. 13.00 CEST”
Alternatywnie ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami można dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego – Forest Consulting Center Sp. z o.o., ul. J.H. Dąbrowskiego 75/56 w Poznaniu (w dniach i godzinach pracy biura, tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek – godz. 9:00-17:00), do dnia 16 lipca 2018 r., do godz.: 12.00 CEST, w zamkniętej kopercie opisanej: „Przeprowadzenie zajęć teoretycznych (wykładów podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego” – zapytanie numer 18/RPWM/2018. Nie otwierać do 16.07.2018 r. do godz. 13.00 CEST”
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu nie będą uwzględnione w procesie wyboru oferenta.
Otwarcie i ocena ofert nastąpią w siedzibie Forest Consulting Center Sp. z o.o., ul. J.H. Dąbrowskiego 75/56, 61-523 Poznań dnia 16.07.2018 r. o godz. 13.00.
Ogłoszenie wyniku postępowania nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@forestcc.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jacek Rutkowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 690800290

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, który poprowadzi moduł teoretyczny nr 2 dotyczącego budowy drewna drzew liściastych i iglastych oraz wad drewna w liczbie 16 godzin zajęć, w ramach zajęć teoretycznych (wykłady) podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego”. Moduł zostanie poprowadzony dla 12 osób – uczestników „Kursu brakarskiego drewna okrągłego”, który zrealizowany będzie w dniach od 21. do 27. lipca 2018 r. włącznie.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat: Wszystkie

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Poprowadzenie modułu teoretycznego nr 2 dotyczącego budowy drewna drzew liściastych i iglastych oraz wad drewna w liczbie 16 godzin zajęć, w ramach zajęć teoretycznych (wykłady) podczas 7-dniowego „Kursu brakarskiego drewna okrągłego”. Zamówienie ma na celu zdobycie przez uczestników nowych kwalifikacji.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. W „Kursie brakarskim drewna okrągłego”, organizowanym przez Zamawiającego, będzie brało udział docelowo 12 uczestników, kurs trwać będzie nieprzerwanie 7 dni (łącznie z weekendem), tj. od 21 lipca do 27 lipca 2018 r.
2. Dokładne przedziały godzinowe i dobowe, tj. harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia w ramach „kursu brakarskiego drewna okrągłego”, Zamawiający wyznaczy na trzy dni przed rozpoczęciem kursu.
3. Zakres godzinowy zajęć do poprowadzenia przez Wykonawcę wynosi 16 godzin lekcyjnych (45 minut zajęć + 15 minut szkolenia).
4. Moduł teoretyczny nr 2 składać ma się co najmniej z następujących zagadnień:
a) Wady drewna:
• Definicje i podział wad drewna;
• Sęki, zgnilizny, uszkodzenia mechaniczne, zabarwienia, pęknięcia, wady budowy i kształtu;
• Podstawowa charakterystyka wad drewna zgodnie ze stosowaną Polską Normą;
• Charakterystyka szczegółowa w oparciu o dostępne publikacje z zakresu nauki o drewnie;
b) Budowa drewna drzew iglastych i liściastych:
• Makroskopowa budowa drewna;
• Submikroskopowa budowa drewna;
• Chemiczna budowa drewna;
• Rozpoznawanie drewna gatunków lasotwórczych na podstawie cech fizycznych.Ze względu na ograniczoną liczbę dopuszczalnych znaków, pozostałe punkty przedmiotu zamówienia ( od nr 5 do nr 13 ) znajdują się w załączniku „Zapytanie ofertowe” na str. nr 2Kary umowne:
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty każdorazowo kary umownej w wysokości 10 % wartości ceny (brutto).

Suma kar umownych, o których mowa powyżej, nie może przekroczyć 30% wartości ceny (brutto).

Zamawiający może dochodzić wartości szkody poniesionej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przenoszącej wysokość kar umownych zastrzeżonych powyżej.

Postanowienia dodatkowe i końcowe
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2) Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
a) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia w budżecie projektowym (kwota została już ustalona w budżecie wniosku) chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub;
b) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi, którego oferta nie zostanie wybrana, w szczególności w przypadku niespełnienia kryteriów wyboru, nieuzyskania wymaganej liczby punktów, zmiany warunków udzielenia zamówienia, anulowania postępowania/zamówienia lub nie zawarcia umowy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4) Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert,
6) Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatniego dnia przeznaczonego na składanie ofert,
7) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad

Kod CPV

80510000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia specjalistycznego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji umowy: od 21. do 27. lipca 2018 r. włącznie.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykształcenie
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie musi posiadać wykształcenie co najmniej średnie leśne lub drzewne, lub inne (wyższe) o kierunku leśnym lub drzewnym.Ocena spełnienia powyższego warunku następuje poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o posiadanym wykształceniu, w którym poda profil/kierunek i nazwę szkoły/ szkoły wyższej/ uczelni i przedłożenie kserokopii dyplomu/ świadectwa/ innego dokumentu wydanego przez uprawnioną instytucję potwierdzającego uzyskane wykształcenie, potwierdzonego za zgodność oryginałem przez Wykonawcę.

Wiedza i doświadczenie

Doświadczenie
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać się wykonaniem (lub być w trakcie wykonywania) – w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) przed upływem terminu składania ofert – co najmniej pięciokrotnie, usługi prowadzenia zajęć teoretycznych na kursach brakarskich o tematyce podobnej z przedmiotem zamówienia, o łącznym zakresie nie mniejszym niż 16 godzin zajęć.Ocena spełnienia powyższego warunku następuje poprzez przedstawienie przez Wykonawcę wykazu usług, o których mowa powyżej, zawierającego co najmniej nazwę lub przedmiot wykonanej usługi, termin wykonania usługi (w tym liczbę godzin prowadzonych zajęć), nazwę podmiotu, na rzecz którego wykonano usługę.

Dodatkowe warunki

Powiązania kapitałowe i osobowe
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Ocena spełnienia powyższego warunku następuje poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o braku powyższego powiązania kapitałowego i osobowego z Zamawiającym.

Warunki zmiany umowy

Określenie warunków istotnych zmian umowy
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy o realizację zamówienia w następujących przypadkach (przy czym wystarczy ziszczenie się tylko jednego z nich, nawet jeżeli przedmiot tego przypadku jest oceniany inaczej w przypadkach pozostałych):
1) zmiana ta będzie korzystniejsza dla Zamawiającego w porównaniu z warunkami proponowanymi w wygranej ofercie, tj.: wysokość kar umownych będzie wyższa; cena ulegnie zmniejszeniu; liczba godzin zajęć będzie większa (bez zmiany pozostałych okoliczności) – przy czym żadna z tych zmian umowy nie może powodować wzrostu ceny (co siłą rzeczy nie ma zastosowania do zmiany w postaci obniżenia ceny) – w zakresie adekwatnym do zmiany;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy – w zakresie adekwatnym do zmiany;
3) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie bez zmian;
4) nastąpi zmiana umowy o dofinansowanie łącząca Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą lub zmiana wniosku o dofinansowanie lub jakakolwiek inna zmiana w zakresie ustaleń dokonanych pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą (np. w zakresie harmonogramu realizacji projektu) – w zakresie adekwatnym do zmiany;
5) konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia powstanie na skutek okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy lub Zamawiającego i których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania zapytania ofertowego – w zakresie terminu realizacji zamówienia i rozwiązania umowy. W takich przypadkach (w szczególności, gdy liczba uczestników chętnych do wzięcia udziału w kursie przeczy racjonalności logistycznej, organizacyjnej i ekonomicznej przeprowadzenia kursu, tj. gdy liczba ta jest mniejsza niż 10 uczestników) Zamawiający ma prawo jednostronnego wyznaczenia Wykonawcy nowego terminu realizacji umowy, przy czym – co najmniej na 30 dni przed rozpoczęciem nowego terminu jej realizacji – zawiadamia wybranego Wykonawcę o tym terminie. Wykonawca ma 7 dni na złożenie oświadczenia w formie pisemnej lub dokumentowej za pośrednictwem poczty elektronicznej o skorzystaniu z prawa wykonania umowy bądź o rezygnacji z tego prawa (co jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym). W przypadku rezygnacji Zamawiający rozpocznie nowe postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia o tożsamym przedmiocie.
6) Instytucja Zarządzająca wyrazi uprzednią zgodę na zmianę umowy z uwzględnieniem wszystkich okoliczności usprawiedliwiających zmianę – w zakresie adekwatnym do uzyskanej zgody.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia co najmniej średniego leśnego lub drzewnego i dyplom/ świadectwo/ inny dokument* wydany przez uprawnioną instytucję, potwierdzający uzyskane wykształcenie – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (*niewłaściwe skreślić) – załącznik nr 2 zapytania ofertowego;
2) Wykaz usług w ramach wykazania doświadczenia – załącznik nr 3 zapytania ofertowego;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny oferty
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:Kryterium: Cena (Wynagrodzenie) brutto *
Znaczenie procentowe kryterium: 100 %
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za wskazane kryterium: 100 pktMaksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

*Cena (Wynagrodzenie) brutto to cena (Wynagrodzenie) jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia.

Opis sposobu przyznawania punktacji:

Kryterium wyboru: Cena (Wynagrodzenie) brutto
Ocena kryterium: Liczba punktów = (C min/ Cr) x 100

gdzie:
Cmin – cena (wynagrodzenie) brutto oferty najtańszej
Cr – cena (wynagrodzenie) brutto oferty rozpatrywanej

Wykluczenia

Informacje na temat zakresu wykluczenia:
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający – Beneficjent

Nazwa

FOREST CONSULTING CENTER SP. Z O.O.

Adres

Jana Henryka Dąbrowskiego 75/56

60-523 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

609077338

Fax

616698119

NIP

7811862532

Tytuł projektu

Drewno – surowiec doskonały: Podniesienie kompetencji zawodowych osób dorosłych w sektorze leśno-drzewnym województwa warmińsko-mazurskiego

Numer projektu

RPWM.02.03.02-28-0013/17-00